DRTV-spot

De ontwikkeling van een DRTV-spot start bij heldere doelstellingen. Wanneer is de DRTV spot succesvol? Welke ROI, welk uitvalpercentage en meet ik ook de indirecte resultaten die DRTV uw online campagne oplevert? kaaps denkt met u mee en is ervaren in het hele traject van strategie en concept tot aanlevering, evaluatie en bijsturing van uw DRTV spot.

Een succesvolle DRTV spot
• Definieer vooraf duidelijke fondsenwervende doelstellingen
• Integreer de DRTV campagne met een online campagne en zorg dat het concept door te vertalen is naar meerdere middelen en kanalen
• Werk met een kleine projectgroep waarin snel geschakeld kan worden en meet, evalueer en pas continue aan om tot de meest effectieve DRTV-spot te komen. Zodra de spot klaar is start voor de fonsenwerver het echte werk

Tips voor een geloofwaardige DRTV spot
• Gebruik bij voorkeur een reële situatie in de DRTV-spot. Een echt verhaal wat geloofwaardig is en te onderbouwen naar zowel bestaande als potentiële donateurs of leden
• Ga voor onderscheidende én resultaatgerichte communicatie
• Een herkenbaar concept, een gezicht, een verhaal wat aansluit bij de belevingswereld van de doelgroep zorgt voor geloofwaardigheid van de DRTV spot

 

kaaps: tv commercials , kaaps , tv reclame